فرمانده نیروی انتظارمی استان یزد گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های دینی و پایدارسازی امنیت در جهت حفظ کانون خانواده ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ میرحیدری فرمانده نیروی انتظارمی استان یزد در سخنان قبل از خطبه‌های نماز جمعه یزد گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های دینی و پایدارسازی امنیت است و امروز پلیس در جهت مراقبت از جوانان و حفظ کانون خانواده‌ها مأموریت خود را باقوت دنبال می‌کند.

میرحیدری با بیان اینکه شعار امسال پلیس، پلیس مقتدر و امین مردم نامگذاری شده است گفت: پلیس به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی پایداری امنیت درخدمت مردم نقش آفرینی می‌کند.

میرحیدری رسیدن به قرب و رضایت الهی از اهداف پلیس خواند و گفت: پلیس تأمین امنیت را به عنوان یک تکلیف دنبال می‌کند و صادقانه در خدمت رسانی به مردم می‌باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه در زمان غیبت یک واجب دینی است افزود: تبعیت محض از ولایت فقیه، اسلامی و مردمی بودن از خصوصیات پلیس است.

میرحیدری انتظار نیروی انتظامی را اجماع دستگاه های فرهنگی دانست گفت: ما از حوزه های علمیه و دانشگاهیان انتظار داریم در راستای امر به معروف و نهی از منکر نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/ص

تبعیت محض از ولایت فقیه، اسلامی و مردمی بودن از خصوصیات پلیس است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.