فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در کنار مردم و برای آرامش و آسایش و همچنین امنیت آنها تا پای جان ایستاده است.

نیروی انتظامی برای امنیت مردم تا پای جان ایستاده استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه  تهران با اشاره به برنامه های نیروی انتظامی در کشور اظهار داشت: نیروی انتظامی با شعار پلیس مقتدر امین مردم برنامه های خود را آغاز کرد.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار مردم و برای آرامش و آسایش و همچنین امنیت مردم تا پای جان ایستاده است.

اشتری گفت: نماز جمعه محلی برای همایش هفتگی امت مسلمان و اطلاع رسانی به مردم است؛ به همین جهت شروع هفته نیروی انتظامی را با حضور همکارانمان در نماز جمعه آغاز کردیم.

وی ادامه داد: فرزندان مردم عزیز ما در نیروی انتظامی در سالی که گذشت اقدامات بسیاری در زمینه امنیت و پیشگیری از جرایم چه در فضای واقعی و چه در فضای مجازی انجام داده و توفیقات بسیاری کسب کردند .

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بر اساس گزارشات و آمارها، رشد اقدامات نیروی انتظامی در کاهش برخی از جرایم موفق و موثر بوده است.

وی افزود: امیدواریم با عزم راسخ به نقطه مطلوب که هنوز با آن فاصله داریم، امنیت مردم را تامین کنیم.

سردار اشتری در ادامه بیان کرد: نیروی انتظامی در این هفته برای ارائه خدمات بیشتر و ارتباط بیشتر با مردم و نخبگان و رشد بیشتر در کار تلاش خواهد کرد.

وی افزود: اگر ما بتوانیم با مردم و نخبگان بیشتر ارتباط داشته باشیم در کار پیشرفت موثری خواهیم داشت.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: از تمام مردم تقاضا دارم که راهنمایی ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق مبادی که از قبل پیش بینی شده، به دست ما برسانند. این راهکارها در بسیاری از زمان ها می تواند مشکلات را از سر راه بر دارد.

وی در ادامه افزود: امروز ارتباط مردم با پلیس بهترین سرمایه نیروی انتظامی است و طبق نظر سنجی های اخیر که توسط سازمان های خارج از ناجا صورت گرفته، این ارتباط نسبت به سال های گذشته افزایش پیدا کرده است‌ که باعث افتخار و مباهات خدمتگزاران نیروی انتظامی است.

سردار اشتری گفت: یکی از اولویت های نیروی انتظامی، حفظ و ارتقای امنیت در جامعه است. به لطف خداوند امنیت مثال زدنی و بی نظیر در کشور ما حاکم است.

وی در ادامه عنوان کرد: حضور رزمندگان اسلام و اقتدار نیروی های مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروهای انتظامی در مرزهای دریایی و خشکی و جاده ها و روستاها، موجب امنیت مثال زدنی در کشور شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت مردم است؛ خط قرمز نیروهای مسلح امنیت مردم است؛ کسانی که در صدد اخلال در نظم و امنیت کشور هستند، این را بدانند که در هر کجا و در هر گوشه ای از کشور قصد برهم زدن نظم و امنیت را داشته باشند با پنجه فولادی نیروهای مسلح و انتظامی با آنها برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه تصریح کرد: امنیت ابعاد مختلفی دارد و یکی از ابعاد آن ابعاد اقتصادی است. به فرموده مقام معظم رهبری امروز دشمن در جنگ اقتصادی با مردم است و در این عرصه نیز نیروی انتظامی اقدامات خوب و شایسته ای داده است.

وی افزود: در چندماه گذشته برخی از افراد در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کردند. نیروی انتظامی با هوشیاری و اشراف و با هماهنگی قوه قضاییه توانست افراد مخل نظم اقتصادی را شناسایی کند و به دست قانون بسپارد.

سردار اشتری تصریح کرد: بخشی از افرادی که در محاکم قضایی با آنها برخورد می شود، حاصل زحمات همکاران نیروی انتظامی برای شناسایی آنها و معرفی به دستگاه قضا بوده است.

وی ادامه داد: در هر حوزه ای که امنیت ما به مخاطره افتد، نیروی انتظامی این توان را دارد که بایستد و برای امنیت مردم فداکاری کند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی حافظ جان و مال و ناموس مردم است و این را با رشادت ها و مجاهدت ها و شهدایی که تقدیم مردم کرده، به اثبات رسانده است .

وی ادامه داد: امروز با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری و با همکاری مردم و به برکت شهدای ناجا، امنیت خوبی در کشور داریم .

سردار اشتری گفت: ضمن تقدیر مجدد از مردم از نمازگزار و کسانی که با نیروی انتظامی همکاری می کنند، عرض می کنم که نیروی انتظامی برای امنیت شما برنامه ریزی می کند و تلاش دارد که با استفاده از نیروهای متدین و مجاهد هر روز این امنیت و آرامش را ارتقا بخشد.

وی افزود: از تمام مسئولین و دستگاه های ذی ربط در خواست می کنیم که در اجرای ماموریت ها نیروی انتظامی را یاری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما در عرصه امنیت اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و فضای مجازی نیاز به همکاری دستگاه های مختلف داریم.

وی در ادامه اظهار کرد: براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، امروز ۲۶ دستگاه مسئول امنیت فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند که متاسفانه برخی از دستگاه ها مسئولیت خود را به خوبی انجام نمی دهند و نیروی انتظامی به تنهایی در این صحنه است.

سردار اشتری در پایان تصریح کرد: امیدوارم که با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی بتوانیم بیشتر از گذشته توفیقات بدست آوریم؛ از تلاش مجاهدانه همکارانم  و همچنین از جوانانی که امروز در لباس مقدس نیروی انتظامی در حال خدمتگذاری به مردم هستند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار