بیرانوند بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان دیدار‌های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کارشناسان کنفدراسیون فوتبال آسیا ۸ بازیکن برتر این هفته از رقابت‌ها را معرفی کردند که علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شده است. علاوه بر این شجاع خلیل زاده مدافع سرخپوشان پایتخت هم در جای هفتم برترین‌های هفته ایستاد.

سایت‌ای اف سی درباره بیرانوند نوشت، ملی پوش ایران 6 مهار داشت تا بتواند تیمش را در دوحه در مسابقه نگه دارد، بازهم کلین شیت کرد و به هم تیمی خود علی علیپور امکان داد تا در دقیقه ۸۶ بازی از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را بزند.

موفقیت ۱۰۰ درصدی بیرانوند در کنار ۲۵ پاس سالمش برای او امتیاز ۷.۷ را به ارمغان آورد.

پس از بیرانوند، دژان دامیانوویچ مهاجم مونته نگرویی سوون سامسونگ کره جنوبی که در شکست ۳-۲ تیمش برابر کاشیما آنتلرز هشتمین گل این فصل خود را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند با ۷.۲ امتیاز در جای دوم ایستاد. گل دقیقه ۶ او سی و پنجمین گل این بازیکن ۳۷ ساله در تمام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بود.

سرجینیو مهاجم کاشیما آنتلرز، سومین بازیکن برتر دور رفت مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد. این بازیکن در دیدار برابر سوون گل دوم تیمش را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند. او با زدن این گل و ارسال یک پاس گل نمره ۷ را به دست آورد.

گابی ستاره اسپانیایی السد قطر با ۷۲ پاس با دقت ۸۹.۹ درصد مقابل پرسپولیس، ۷ امتیاز کسب کرد و در رتبه چهارم ایستاد و پدرو رو رو مدافع میانی السد نیز با امتیاز ۶.۹ در مکان پنجم جای گرفت.

عبدالکریم حسن مدافع السد و شجاع خلیل زاده با امتیاز مشابه ۶.۸ به ترتیب در جای هفتم و هشتم قرار گرفتند و جونگ وو یانگ بازیکن کره‌ای السد نیز با کسب امتیاز ۶.۷ هشتیمن بازیکن برتر بازی‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی شد.


بیشتر بخوانید:خط و نشان مهاجم السدقطر برای پرسپولیس ایران

منشا تهدید جدی برای مدافعان السد قطر

کاشیما آنتلرز 3 - سوون سامسونگ 2 / کامبک نماینده آفتاب تابان در استادیوم خانگی


انتهای پیام/

بیرانوند بهترین بازیکن و شجاع هفتمین بازیکن برتر نیمه نهایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار