در این ایین از زحمات ۴ ساله جعفر حسن پور رئیس سابق جمعیت هلال احمر بافق تقدیر و محمدرضا فتاحی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیین تکریم و معارفه رئیس جدید هلال احمر بافق با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد، فرماندار بافق و جمعی از مسئولان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این نشست به اهداف عمده این نهاد در سطح جامعه اشاره کرد و گفت:بیشترین پتانسل جمعیت هلال احمر استفاده از توان اعضا و داوطلبان است و فعالیت در راستای اهداف این نهاد و حفظ و کرامت انسانی از اهم برنامه‌های آن می‌باشد.

محسن حرازی زاده با اشاره به مشکلات عمده جمعیت هلال احمر بافق در بحث ساختمان داروخانه و پست امداد و نجات تصریح کرد:برخی از اقدامات ساختمان داروخانه هلال احمر در شهرستان توسط خیران صورت گرفته است و باید مجوز دانشگاه علوم پزشکی و تاسیس آن صادر شود.

وی خاطر نشان کرد:در رابطه با پست امداد و نجات باید نیازسنجی‌های لازم صورت بگیرد که خیران در این زمینه می‌توانند نقش موثری را ایفا کنند.

در این آیین از زحمات ۴ ساله جعفر حسن پور رئیس سابق جمعیت هلال احمر بافق تقدیر و محمدرضا فتاحی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/ ا

رئیس جدید هلال احمر شهرستان بافق منصوب شد

برچسب ها: هلال احمر ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.