مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مطرح گفت:هواداران شاهین با حضور پر شور در قهرمانی تیم فوتبال ساحلی پارس سهیم خواهند شد.

هواداران شاهین با حضور در ورزشگاه ساحلی در قهرمانی پارس جنوبی سهیم شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  به گزارش روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، دکتر حسین باستین گفت: خوشبختانه تیم شایسته فوتبال ساحلی پارس جنوبی به کسب افتخاری دیگر نزدیک شده است که این مهم با صعود تیم ساحلی دریانوردان بوشهر به لیگ برتر پیام آور مستعد بودن این استان در فوتبال ساحلی می‌باشد.

باستین در ادامه تصریح کرد: هواداران شاهین در سال‌های گذشته و فصل جاری همواره حامی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوده اند و در همین راستا تقاضا داریم روز جمعه ۱۳ مهر ماه ساعت ۱۸ با حضور مجدد و البته گسترده‌تر خود در ورزشگاه گردشگری در قهرمانی این تیم سهیم شوند.

وی در پایان گفت: اتحاد و حمایت مسئولان، باشگاه‌ها و هواداران در تمامی عرصه‌های ورزش زمینه ساز موفقیت تیم‌های استان خواهد بود که امیدوارم در این وادی تلاش بیشتری داشته باشیم و با همدلی پیروزی و موفقیت تمامی تیم‌های استان را رقم بزنیم.

انتهای پیام/م

حضور هوادران شاهین بوشهر برای تشویق فوتبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.