استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ایران یکپارچه و با قدرت در مقابل دشمن ایستاده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی صبح امروز پنج شنبه ۱۲ مهر ۹۷ در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: مردم ایران با پیروی از فرهنگ عاشورایی در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی بر پایه دین اسلام و فرهنگ عاشورایی تشکیل شده است و اگر مستکبران و ظالمان بخواهند اعتقادات ما را نشانه بگیرند، لباس رزم می‌پوشیم و در مقابل آنان می‎ایستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا مانع از پیشرفت ایران و ایرانی شود، و این در حالی است که به هیچ کدام از اهدافش نخواهد رسید.

سردار علی‎محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم در این اجتماع گفت: سپاه با طراحی و اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص)، توان و اقتدار کشور را به نمایش گذاشت.

وی افزود: رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس با تهدید و تحریم دشمنان مواجه بودند، اما با ایستادگی خود، استکبار جهانی را به زانو درآوردند.

اکبری با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و ناامیدی در جامعه است اضافه کرد: حضور گسترده بسیجیان در این اجتماع به دشمنان فهماند که برای دفاع از کشورشان، همیشه در صحنه حضور دارند.

گفتنی است: صبح امروز پنج‎شنبه ۱۲ مهر ۹۷ و همزمان با سراسر کشور، اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، مسئولان نظامی، انتظامی و اجرایی، گردان‌های بیت‌المقدس بسیج و اقشار مختلف مردم در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ف

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار