کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران اعتقاد دارد این تیم می تواند به راحتی قهرمانی هایش را تکرار کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از اندونزی، داود علیپوریان در مورد توقع بالا از تیم والیبال نشسته کشورمان در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا بیان کرد: «امیدوارم همین طور که پیش بینی می شود، بتوانیم قهرمانی مان در والیبال نشسته را تکرار کنیم. البته ورزش، مقوله ای نیست که بتوان به راحتی نتایج آن را پیش بینی کرد اما توقع مردم ایران و فدراسیون و کمیته پارالمپیک از ما این است که قهرمان شویم و امیدوارم این اتفاق باز هم رخ بدهد.»

او در مورد رقبای اصلی ایران در این رقابت ها افزود: «چند سالی است که در والیبال نشسته همه کشورها در حال پیشرفت هستند. یک زمانی اصلا قزاقستان و عراق، والیبال نشسته نداشتند اما حالا با سرعت زیادی به جمع تیم های قدرتمند آسیا اضافه می شوند. به نظرم فاصله سایر رقبا همچنان با ایران زیاد است اما تیم ملی چین که با ما همگروه است، شرایط بهتری دارد. امیدوارم به طول کلی بازی های خوبی را شاهد باشیم اما باید تاکید کنم رقبای اصلی مان عراق، قزاقستان و چین خواهند بود.»

این بازیکن باسابقه والیبال نشسته ایران در مورد شایعات اخیر در خصوص بالا رفتن میانگین سنی تیم ملی والیبال نشسته ایران تاکید کرد: «متاسفانه همیشه این حرف ها و شایعات وجود دارد و این صحبت ها از سوی کسانی است که اخبار مربوط به تیم ما را رصد نمی کنند زیرا طی همین یکی، دو سال گذشته چند بازیکن جوان به تیم اضافه شدند. بدنه تیم امروز نسبت به تیمی که به پارالمپیک ریو رفته بود، کاملا تغییر کرده و حالا ما بازیکنان 22 یا 20 ساله را در ترکیب خود داریم در واقع 6 بازیکن تیم ملی زیر 25 سال هستند. هیچ تیمی نمی تواند یک شبه، بزرگتر ها را کنار گذاشته و بازیکنان جوان را جایگزین کند. سیاست فدراسیون والیبال نشسته نیز، همین است که تجربه و جوانی را در کنار هم داشته باشیم.»


بیشتر بخوانید:

شیرمحمدی: در بازی های پارآسیایی این دوره تجربه جدیدی کسب می کنم

آسترکی: رکوردشکنی در جاکارتا به تصمیم کادرفنی بستگی دارد

خسروی وفا: نیم نگاهی به جایگاه سوم جدول توزیع مدال ها پاراآسیایی داریم


انتهای پیام/

اظهارات ملی پوش والیبال نشسته درباره مسابقات پاراآسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار