امام جمعه موقت تهران گفت: راهبرد جمهوری اسلامی افزایش اقتدار ایران اسلامی است و همه باید برای افزایش این اقتدار تلاش کنند.

افزایش اقتدار کشور راهبرد جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در همایش تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجان استان قزوین که در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد تاکید کرد: این اقتدار جمهوری اسلامی راه را برای پیروزی‌های بزرگ هموار کرده است و دشمن هم این اقتدار هدف قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی افزود: امت اسلامی باید در نقطه‌ای از قدرت قرار بگیرد تا کشوری تصور تجاوز به آن را نداشته باشد.

وی اضافه کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در ایمان، دانش و تربیت نیرو‌های انسانی نهفته است.

امام جمعه موقت تهران گفت: جمهوری اسلامی ایران در آستانه پیروزی‌های جدید است که این پیروزی ها در سایه تحکیم، وحدت و همراهی نخبگان سیاسی و علمی در مسیر خلق قدرت معنا خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی افزود: برای بازکردن گره‌های های اقتصادی و ریشه کن کردن فقر از جامعه باید در راه توسعه علمی، تبدیل کردن علم به فناوری و تجاری سازی علم تلاش کرد.

وی گفت: بسیجیان باید پرجمدار معنویت، ایمان، اخلاق در جامعه اسلامی باشند و این معنویت را می‌توان با توجه به اهل بیت، حضور پرشور در نماز‌های جماعت و جمعه، شرکت در همایش‌ها ارتقا بخشید.

امام جمعه موقت تهران گفت: اسلام، معنویت و اخلاق راه را برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هموار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی افزود:ملت ایران به جز ۲۰۰ سال حکومت قاجار و پهلوی همیشه در عظمت و اقتدار زیسته است.

وی گفت: اقتدار ملت ایران را امروز باید در کنار ملت عراق، سوریه، یمن و تبدیل کردن دنیای اسلام به یک جبهه قدرتمند مقاوم در مقابل استکبار قابل مشاهده است.

امام جمعه موقت تهران گفت:شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، سلحشوران نیرو‌های مسلح و به ویژه مردم پرچمدار اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: دشمن به ایجاد اختلاف در کشور فکر می‌کند که باید با تمسک به توحید و وحدت نقشه‌های آنان را خنثی کرد.

انتهای پیام/

همایش تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجان استان قزوین

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار