مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی گفت:سالانه ۵۰۰هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در کشور داریم که باید برای اشتغال این قشر برنامه ریزی کرد.

سالانه ۵۰۰هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در کشور داریمبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، انوشیروان محسنی بند پی مقام عالی وزارت  تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی گفت: این درمانگاه در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف و کارگران تحت پوشش در بخش‌های مختلف درمانی،آموزشی و بهداشتی به منظور ارتقا سطح سلامت این عزیزان در مساحت ۱۴۵۱ مترمربع فعلا در یک شیفت کاری امروز به بهره برداری می‌رسد.

محسنی بندپی در این آیین افتتاح از تلاش‌ها و پیگیری های مستمر نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی، استاندار کرمانشاه و همچنین همکارهای سازمان تامین اجتماعی کل کشور و مدیریت درمان استان به منظور ساخت و بهره برداری این مجموعه تقدیر و تشکر نمودند.
 
 محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح مرکز تامین اجتماعی شهرستان سنقروکلیایی از تخصیص ۱۷ هزار میلیارد اعتبار برای اشتغال روستاییان خبر داد و گفت:سالانه ۵۰۰هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاهی در کشور داریم که باید برای اشتغال این قشر برنامه ریزی کرد.

 

انتهای  پیام/ز

آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.