سردار مهری گفت:۵۱ درصد جانباختگان سوانح رانندگی بین ۲۰ تا ۵۰ سال هستند.

۵۱ درصد جانباختگان سوانح رانندگی بین ۲۰ تا ۵۰ سال هستندبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا در همایش دومین یادبود قربانیان سوانح ترافیکی کشور که صبح امروز(پنجشنبه) در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی نیروی انتظامی، نظم و امنیت را در کشور برقرار کنیم و همه ما خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

وی در ادامه افزود: ۵۱ درصد جانباختگان سوانح رانندگی بین ۲۰ تا ۵۰ سال هستند، سنی که مربوط به نیروی کار است، همچنین ۸ درصد از جانباختگان سال گذشته و امسال نیز کودکان بودند.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: امیدواریم با ارتقای فرهنگ ترافیک، موجب پیشگیری از وقوع سوانح ترافیکی شویم و برای کاهش میزان سوانح ترافیکی باید دست به دست یکدیگر دهیم.

سردار مهری با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۵ درصد افزایش تردد داشتیم، گفت: ما باید برای کاهش حتی یک کشته در سوانح رانندگی تلاش کنیم.

وی با اشاره به شعار امسال «با احتیاط برانیم»، تصریح کرد: شعار امسال در مراسم دومین یادبود قربانیان سوانح ترافیکی کشور «امسال هم برای حمایت از کودکانمان با احتیاط برانیم» است که تا نوروز ۹۸ ادامه پیدا خواهد کرد تا هر کسی به سهم خود در کاهش این حوادث موثر باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.