فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از برقراری ۸۰ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار حسن خانی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پلیس با قانون شکنان مقتدرانه و بدون اغماض برخورد خواهد کردگفت: مردم، پلیس مقتدر را امین و همراه خود می‌داند و مردم از ما می‌خواهند با تمام توان، مقابل زورگویان، قانون شکنان و اراذل و اوباش ایستادگی کرده و در جامعه امنیت و آرامش ایجاد کنیم.

وی نیروی انتظامی را یک نیروی مردمی دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی در تقابل با مردم نیست، براین اساس باید تلاش کنیم اعتماد مردم را جلب کنیم و اعتماد مردم هم به این شکل جلب می‌شود که بتوانیم کارهایمان را به موقع و درست انجام بدهیم.

سردار حسن خانی با بیان اینکه امسال ۸۰ هزار تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ گرفته شده است، ابراز داشت: همانطور که ما انتظار داریم مردم در برخورد با سربازان خود در نیروی انتظامی اطلاعاتی که دارند با ۱۱۰ در اختیار پرسنل انتظامی بگذارند همانگونه از طریق ۱۹۷ عملکرد ما را نقد کنند و پیشنهادات خود را بیان کنند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: امنیت کامل و دائمی بدون مشارکت مردم با نیرو‌های امنیتی به ویژه پلیس فراهم نمی‌شود.

وی امنیت را مقدمه پیشرفت همه جانبه جامعه برشمرد و گفت: نیروی انتظامی در کنار دیگر نهاد‌های امنیتی و انتظامی، برای ایجاد و برقراری امنیت کشور از هیچ کوششی فروگذار نکرده و نخواهد کرد، همچنان که سپاه پاسداران در حادثه تروریستی اخیر در اهواز، قاطعانه به متجاوزان، تروریست‌ها و برهم زنندگان آرامش کشور، پاسخ داد و این رویه برای حفظ امنیت کشور ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ش

برقراری ۸۰ هزار تماس با پلیس۱۱۰ آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.