رییس شعبه یک سازمان تامین اجتماعی آمل مطالبات معوق از کارفرمایان دراین شهرستان را ۳۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اخوان رییس شعبه یک سازمان تامین اجتماعی آمل با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در این شهرستان مبلغ ۳۶ میلیارد تومان مطالبات معوق از کارفرمایان دارد، تاکیدکرد: وصول مطالبات با وجود شرایط اقتصاد کشور سخت است.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد جمعیت امل تحت پوشش بیمه‌های تامین اجتماعی هستند، افزود: در شعبه یک شهرستان آمل ۴۸ هزار و ۳۹۱ نفر است.

اخوان با اشاره به حضور ۱۰ هزار و ۷۴۴ مستمری بگیر در شعبه یک سازمان تامین اجتماعی دراین شهرستان، گفت: یک هزار و ۸۶۸ زن سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در امل هستند.

رییس شعبه یک سازمان تامین اجتماعی آمل با بیان اینکه پارسال ۱۳۰ میلیارد تومان به مستمری بگیران شعبه یک سازمان تامین اجتماعی آمل پرداخت شد، ادامه داد: ۶ ماه نخست امسال ۷۷ میلیارد تومان به مستمری بگیران پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۵۲ نفر در شعبه یک سازمان تامین اجتماعی آمل بیمه بیکاری دریافت می‌کنند، گفت: پارسال ۱۸ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شد.

رییس شعبه یک سازمان تامین اجتماعی آمل با بیان اینکه در ۶ ماه امسال ۱۰ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است، افزود: به نسبت سال گذشته تا شهریور ماه نسبت بیکاری در آمل در شعبه یک کاهش یافته است..

اخوان با اشاره به اینکه در شش ماه نخست سال ۴ هزار و ۱۲۸ سند برای تعهدات کوتاه مدت صادر شد، ادامه داد: ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در ۶ ماه نخست سال برای تعهدات کوتاه مدت پرداخت شد.

انتهای پیام/آ

بدهی میلیاردی کارفرمایان آملی به تامین اجتماعی

برچسب ها: بیمه ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار