بخشی از سخنرانی علی اکبر رائفی پور درباره جوانان و محبت بی‌نظیر آن‌ها نسبت به امام حسین علیه السلام را مشاهده کنید.

جوانِ امروز بر مدار اباعبدالله در حرکت است+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به همان اندازه که تکنولوژی‌های جدید و نوین زمینه پیشرفت و ترقی بشر و گسترش ارتباطات جمعی را به دنبال داشته‌اند، آن‌ها را در معرض گناهان بی‌شمار به واسطه خود قرار داده‌اند.

رشد و توسعه ماهواره‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، گسترش فضای مجازی، ارتقاء و توسعه ابزار حمل و نقل فردی و عمومی، دسترسی آسان افراد به انواع خدمات و اجناس مورد نیازشان همه و همه گاهی اوقات انسان را از یاد خدا غافل و آلوده به گناه می‌کند و آن‌ها را از سعادت و عاقبت بخیری دور می‌سازد.

علی اکبر رائفی پور، استاد و مدیر موسسه فرهنگی مصاف، در صفحه اینستاگرام خود ویدئویی را درباره سادگی جوانان در گذشته و وجود نداشتن زمینه ارتکاب به گناه و همچنین جوانانی که با وجود مهیا بودن شرایط انجام گناه، از آن پرهیز کرده و در مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام در ایام محرم حاضر می‌شوند منتشر کرده است.

رائفی پور معتقد است: اگر چه ممکن است پای جوانان امروز در بعضی موارد بلنگد و گناه کوچکی از آن‌ها سر بزند اما بر مدار حب و ارادت به اهل بیت علیهم السلام حرکت می‌کنند و به زبان ساده مرام دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم 97 ، عجیب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار