آقای روحانی به درخواست ملاقات چندین باره خانه احزاب پاسخی نداد/رئیس‌جمهور نباید میان گروه‌های سیاسی تفاوتی قائل شودحسین کنعانی مقدم رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی اظهار کرد:  حمایت جریان اصلاحات از آقای روحانی مسئولیتی را بر دوش آنها گذاشته است که باید پاسخگوی حمایت خود از او باشند و مسئولیت انتخاب‌شان را بپذیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه روحانی در دور بعدی انتخابات حضور ندارد، به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان از حالا به دنبال این هستند که با عبور از آقای روحانی شخصی را برای انتخابات 1400 در نظر بگیرند که کاملا در اختیار آنها باشد و یعنی مثل روحانی به اصلاح طلب‌ها بی توجهی نکند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ادامه داد: ریزش آراء اصلاح طلبان به دلیل عملکرد منفی روحانی خواهد بود و اقدامات رئیس جمهور، اثر مستقیمی در شرایط سیاسی اصلاح طلبان در آینده و حال خواهد گذاشت.

کنعانی مقدم با بیان اینکه رئیس جمهور باید در جلسات مشورتی خود با گروه های سیاسی تفاوتی قائل نشود، اظهار کرد: خانه احزاب از روز اول دوره ریاست جمهوری روحانی، بار‌ها مکاتبه خواستار دیدار با وی بودند، ولی متاسفانه آقای روحانی پاسخی به آن نداده است؛ حتی واسطه‌هایی همچون شریعتمداری و جهانگیری برای دیدار احزاب با آقای روحانی مطرح شدند، ولی باز هم رئیس جمهور به احزاب بی اعتنایی کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
محمدرضا کیانفر
۱۱:۰۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۷
مصطفی کواکبیان گفت: اصلاح‌طلبان تمایل دارند مشکلات برطرف شود،

آقای کواکبیان عزیز،
مشکلات فقط زمانی برطرف می شود و کشور نجات پیدا می کند که مواد خامی را که صادر می کنیم تبدیل به فرآورده های صنعتی نماییم و سپس بفروشیم تا در اثر آن بیست میلیون شغل در کشور ایجاد گردد،
این هدف بشرطی محقق می شود که زمینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم .
آخرین اخبار