دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: یک تن موادمخدر از نوع تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ایست بازرسی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محسن گل محمدی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی نیکشهر شب گذشته در ایست و بازرسی از دو دستگاه خودروی سواری مقدار یک تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ پس از مواجه شدن ماموران انتظامی وقتی عرصه را تنگ دیدند و با بر جا گذاشتن خودرو از صحنه متواری شدند.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: حوزه استحفاظی این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی و همکاری خوب مردم و اقتدار دستگاه قضایی برای تردد مخلان امنیت، حاملان و توزیع کنندگان انواع مواد مخدر ناامن است.

وی تصریح کرد: توزیع و پخش مواد مخدر در جامعه به ویژه قشر جوان از علل فروپاشی زندگی و افزایش آمار طلاق، گسترش خشونت و نزاع در جامعه و زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر است.

شهرستان نیکشهر با ۳۹۵ روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی در فاصله ۵۱۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/پ

کشف مواد مخدر در نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.