سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آماده مشارکت بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در مناطق نمونه گردشگری این استان هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح چهارشنبه در این خصوص تصریح کرد: استان اردبیل با وجود 37 منطقه نمونه و 12 روستای هدف گردشگری توانمندی های بالقوه و منحصر به فردی دارد.

وی افزود: تنوع جاذبه ها موجب شده تا استان در طبیعت، آب های درمانی، گردشگری شهری و روستایی از ظرفیت های متعددی جهت سرمایه گذاری برخوردار باشد.

سرپرست معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: این امکانات زمینه مناسب برای ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای استفاده مناسب از این ظرفیت ها است.

محمودی متذکر شد: اداره کل حامی بخش خصوصی است و ایجاد زیرساخت های مناسب تا ورودی مناطق نمونه گردشگری را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: در قالب مقررات مناطق نمونه گردشگری  سرمایه گذار اجازه دارد پس از اخذ موافقت نامه تاسیس و ارائه طرح جامع و تفضیلی منطقه و پس از تفکیک آماده سازی و تعیینی محل اجرای طرح های مصوب نسبت به واگذاری قطعی اراضی منطقه به اشخاص حقیقی و حقوقی به منظور سرمایه گذاری بر اساس طرح جامع اقدام کند.

وی گفت: همچنین در صورت وجود تسهیلات می توان تا سقف 80 درصد از منابع سرمایه گذاری را به صورت تسهیلات از محل منابع استانی و ملی جهت سرمایه گذاری تامین کند.

انتهای پیام/ح   

اردبیل 37 منطقه نمونه گردشگری دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.