به مناسبت هفته دامپزشکی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و علی حسن زاده بخشدار مرکزی از بخش های مختلف اداره دامپزشکی این شهرستان بازدید بعمل آمد.

دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه می باشد.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حسن لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت: دامپزشکی خط مقدم حفظ بهداشت و سلامت جامعه از طریق مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت بر تولید و توزیع فرآورده های خام دامی می باشد.

لطفعلی پور ضمن اشاره به حذف موارد آلوده به بیماری و فرآورده های غیر قابل مصرف از چرخه توزیع گفت : با انجام تست ها و آزمایشاتی که در آزمایشگاه اداره انجام می گردد بسیاری از موارد آلوده و دام های بیمار شناسایی و حذف می گردد.

وی افزود : دامپزشکی با همکاری و هماهنگی های بین بخشی که در شهرستان ایجاد نموده گام بزرگی در جهت بهداشت و سلامت جامعه برداشته است.

در ادامه حبیب الله خنجری ضمن تبریک هفته دامپزشکی به مسئولین، کارشناسان و کارکنان دامپزشکی خواستار تداوم اقدامات ارزشمند بهداشتی دامپزشکی شد و گفت : امروزه همه آحاد مردم و مسئولین به اهمیت فعالیت های انجام شده توسط دامپزشکی اذعان دارند و بایستی هماهنگی های بین بخشی و همکاری ها در جهت سیاست های موجود انجام گیرد.

خنجری همچنین در راستای تخصیص اعتبارات کافی در شهرستان به این مجموعه قول مساعد داد و گفت: مشکلاتی که در این مجموعه وجود دارد بایستی مرتفع گردد و فرمانداری شهرستان تمام تلاش خود را در زمینه اختصاص اعتبارات کافی به این ارگان را انجام می دهد.

وی در این ملاقات از بخش های مختلف اداره دامپزشکی بازدید و اهم فعالیت هایی که در هر بخش انجام می گیرد توسط پرسنل دامپزشکی تشریح گردید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار