رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: دشمنان انقلاب با اجرای عملیات روانی اصرار دارند که قیمت ارز پایین نیاید.

دشمن با عملیات روانی به دنبال جلوگیری از کاهش نرخ ارز استبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردا محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی ناجا در مراسم گردهمایی کارآگاهان که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، با اشاره به اینکه بازار ارز پیچیدگی خودش را دارد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخشی از پایین آمدن قیمت ارز به فعالیت پلیس در بازار ثانویه، سبزه میدان و میدان فردوسی مربوط است.

وی ادامه داد: بحث کلان کشوری، اتفاقات اخیر کشور و اقدامات سپاه در پایین آمدن قیمت ارز بی تأثیر نیست. از بهمن سال گذشته پلیس در بازار حضور مستمر داشته و در جهت جلوگیری از قاچاق ارز و انباشته کردن آن تلاش کرده است.

سردار مقیمی افزود: دستگیری‌های زیادی داشتیم و اعلام حکم‌ افراد متخلف بر قیمت ارز بی تأثیر نبود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: جلسات ارزی در بانک مرکزی با حضور نماینده نیروی انتظامی برگزار می‌شود و سعی بر این است که خواسته دولت و رئیس جمهور اجرا شود.

سردار مقیمی تصریح کرد: در حال حاضر خرید و فروش ارز در کف بازار جرم است، اما بانک‌ مرکزی خواسته این اتفاق پیش بیاید تا قیمت ارز کاهش یابد.

وی با بیان اینکه قیمت موجود در بازار در حال حاضر هم واقعی نیست، گفت: قیمت ارز کمتر از این است و این حبابی که به وجود آمده ماندگار نخواهد بود.

سردار مقیمی ادامه داد: معاندین انقلاب اصرار بر این دارند که قیمت ارز پایین نیاید و با عملیات روانی به دنبال این هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار