فرماندار اردکان گفت: با هماهنگی، انسجام و ارائه خدمات بهتر رضایتمندی مردم را از نظام و دولت بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هادی مقیمی فرماندار اردکان در مراسم تودیعه و معارفه معاون اجرایی فرماندار اردکان گفت: با انسجام وحدت همدلی بیشتر می‌توانیم مامویت‌های که بر عهده‌ی هر دستگاه گذاشته شده است را به خوبی پیش ببریم استقلال و سربلندی کشور مرهون ایستادگی مردم است و بعد از انقلاب چهل ساله و به دلیل وجود آرمان‌های متضاد با ملت‌های بزرگ استکباری، ایران دچار فشار‌هایی از سوی این کشور‌های استکباری شد که با ایستادگی مردم  نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

فرماندار اردکان گفت: اخیرا مسائل  ارز مشکلاتی را در زندگی روز مره مردم پیش آورد که شرایط کشور و بازار در حال متعادل شدن است این بحران‌ها باعث می‌شود که در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی مشکلات و بعضا نارضایتی‌هایی به وجود بیاید و این ما هستیم که با هماهنگی و انسجام و ارائه خدمات بهتر به مردم رضایتمندی مردم را از نظام و دولت بالا ببریم.

وی گفت: با توجه به امکانات ، منابع داخلی و همچنین نیرو‌های انسانی که در کشور وجود دارد ما می‌توانیم به این خود باوری برسیم و به سلامت بتوانیم کشور را از این مرحله عبور دهیم.

مقیمی تاکید کرد: در شهرستان اردکان که به طبع بزرگترین شهرستان استان است با توجه به واحد‌های صنعتی و معدنی و مهاجرین مختلف  حساسیت بیشتری را می‌طلبد.

فرماندار اردکان گفت: ما به عنوان عضوی از دولت نظارت لازم را خواهیم داشت و انتظارمان از همه دستگاه‌های عضو شورای اداری این است که شرایط حساس اخیر را به خوبی درک کنند و در انجام خدمات رسانی به مردم ارائه خدمات موفق باشند.

انتهای پیام/ی

اتحاد و همبستگی مردم در برابر فشار های دشمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار