رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲ فردا با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.

رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیجیان برگزار می شودفرمانده سپاه امام صادق بوشهر (ع)در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: در رزمایش اقتدار عاشورایی قشرهای مختلف به همراه گردان‌های سازمان یافته شرکت می‌کنند و ما در این رزمایش تنها بخشی از توانمندی‌های نیروی انسانی را به کار می‌گیریم.

 سردار علی رزمجو بیان کرد: مرحله نخست رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) در ۱۸ شهریور برگزار شد که در این مرحله بسیجیان در قالب گردان‌های بیت‌المقدس سازماندهی شدند و ماموریت‌های محوله را اجرا کردند.

وی افزود: ۳۲۱ گروه جهادی در اجرای این مرحله از رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) به نقاط محروم برای خدمات رسانی اعزام شدند.

فرمانده سپاه امام صادق بوشهر(ع) با اشاره به اینکه یک سوم از مردم ولایت مدار استان بوشهر عضو بسیج هستند گفت: امیدواریم بتوانیم با برگزاری رزمایش بار دیگر حماسه، شور و شعور مردم انقلابی این استان را به نمایش بگذاریم.

سردار رزمجو تصریح کرد: قرن هاست استان بوشهر در خلق حماسه‌های اقتدار آفرین برای کشور نقش به سزایی ایفا می‌کند، بعد از انقلاب اسلامی ایران قشرهای مختلف مردم شجاع و سلحشور برای دفاع از دین و تمامیت ارضی، همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/م

رزمایش ۲۰ هزار نفری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله ۲

برچسب ها: سپاه ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.