سعید ناجی گفت: التهابات شرایط اقتصادی می تواند باعث تغییر در اقتصاد خرد و کلان شود و این اصناف و بازاریان هستند که باید با مدیریت اقتصادی خود بتوانند این تغیرات را کنترل کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه اتاق اصتاف استان گفت: اصناف اقتصاد یک جامعه را خوب درک می کند و این بازاریان و اصناف هستند که محور اقتصاد هر جامعه را تشکیل می دهند . نقش بسیار روشن و تاثیرگذاری در تحول اقتصاد یک جامعه دارند .

وی در ادامه افزود: التهابات شرایط اقتصادی می تواند باعث تغییر در اقتصاد خرد و کلان شود و این اصناف و بازاریان هستند که باید با مدیریت اقتصادی خود بتوانند این تغیرات را کنترل کنند .

ناجی تصریح کرد: بازاریان با حفظ شرایط موجود نباید از نقش مهم خود غافل شوند زیرا حفظ آرامش عمومی مردم در جامعه و رفع نگرانی آن ها از مهم ترین دغدغه های اصناف باید باشد .

ناجی با اشاره به توجه به درخواست های مردم و شنیدن مشکلات آن ها اظهار کرد: اگر شرایط موجود از هدف اصلی کشور که پیشرفت و توسعه است خارج شود همه متضرر خواهیم بود از این رو باید به فضای عمومی توجه بیشتری شود و رضایت مردم در حوزه سیاسی اقتصادی تامین و به یک ثبات و آرامش برسد .

معاون استاندار سمنان با اشاره به احتکار کالاهای مختلف از سوی عده ای از مردم هم عنوان داشت: در جامعه اگر به احتکار دامن نزنیم شرایط اقتصادی جامعه رو به رشد خواهد بود و مردم باید به انبار نکردن کالاها تشویق شوند و شایسته نیست که به مردم بیشتر از این فشار اقتصادی را تحمل کنند .

انتهای پیام / گ

برگزاری جلسه اتاف اصناف استان سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.