نوسانات بازار ارز این روز‌ها فضا را برای فروش دلار‌های تقلبی به نرخ پایین‌تر گرم کرده است.

خطر افزایش دلار تقلبی در کمین دارندگان ارزبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در روز هایی که بازار داغ شده است و تعدادی زیادی از مردم به سمت فروش دلار خود که تمام سرمایه مالی آن هاست می روند خطر بسیاری جدی این افراد را تهدید می کند.

بسیاری از کارشناسان مسائل اقتصادی  در این روزها پس از اظهار نظر از نوسانات ارزی، هشدار منع خرید ارز را به جامعه می دهند زیرا برخی از این دلالان که پای آن ها به ایستگاه مترو فردوسی و همچنین خیابان انقلاب اسلامی نیز کشیده شده است، اقدام به فروش دلار تقلبی می کنند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/7/10/8735954_252.jpg

در روزهایی که جامعه اضطراب ریزش قیمت و سود خود را در دل دارد سودجویانی هم در بازار جولان می دهند که دلار و حتی یورو و پوند تقلبی را با نرخ بازار به فروش  رسانده و به سرعت از محل فروش متواری می شوند.

به همین دلیل جمع کثیری از کارشناسان با بیان اینکه در حال حاضر نه باید ارز را معامله کرد  و صرفا باید در انتظار ایجاد ثبات در بازار بود هشدار بسیاری جدی نسبت به رایج شدن ارز های تقلبی می دهند و از مردم خواستار معرفی این افراد در صورت رویت و شناسایی به مراجع قضایی هستند.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1397/7/10/8735722_682.jpg

یک صراف مجاز در بازار ارز در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،می گوید: روز گذشته شخصا چند دلار تقلبی را شناسایی کردم این در حالی بود که من قصد خرید نداشتم و افرادی برای تشخیص به سراغ ما می آمدند، تعداد زیادی از این افراد برای مسافرت و سفرهای زیارتی ارز را تهیه می کنند. از مردم می خواهیم که در خرید و فروش به شدت دقت کنند و حدالامکان به خرید ارز در این بازار (دلال ها ) اطمینان نکنند.

انتهای پیام/

 

مسافران مراقب دلار تقلبی باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار