دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شاخصه‌هایی برای فرهنگ دارد، گفت: تمامی برنامه‌های فرهنگی ما باید در جهت تقویت شاخصه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی باشد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله مرادی در نود و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که شامگاه سه شنبه در دفتر نماینده ولی در کردستان برگزار شد، گفت:انقلاب اسلامی  شاخصه‌هایی برای فرهنگ دارد که انقلابی‌بودن، ارزشی‌بودن، متکی به اصول و ارزش‌های دینی و اعتقادی از جمله این شاخصه هاست.
 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با تاکید بر اینکه تمامی برنامه‌های فرهنگی ما باید در جهت تقویت شاخصه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی باشد،عنوان کرد: هر کاری که در حوزه عمومی و اجتماعی انجام می‌شود باید به تقویت فرهنگ عمومی مردم منجر شود.
 الله مرادی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما در کردستان با دو گروه روبرو هستیم، یک گروه افرادی هستند که هیچوقت حاضر نیستند خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم بیان شود و در ذهن مردم جلوه پیدا کند، در صورتی که ما اگر امروز مقایسه کنیم با 500 سال گذشته، شاید 500 برابر کار صورت گرفته است.

 وی افزود: دسته دوم جریانات سیاسی هستند که نمی‌خواهند باور کنند که مردم کردستان طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و احزاب چپ و راست در انتخابات، رای مردم را به نام خودشان ثبت می‌کنند در صورتی که مردم به جمهوری اسلامی ایران رای داده‌اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه به مسئله ناامن کردن فضاهای ورزشی اشاره و ذکر کرد: این موضوع می‌بایست در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار می‌گرفت زیرا در این زمینه گزارش‌هایی به ما رسیده است و باید کارهایی اساسی در این زمینه صورت گیرد.
 
وی همچنین خاطرنشان کرد: در برخی از جاها به نامگذاری اماکن باید توجه شود و اصول و ارزش‌های انقلاب مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.