مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: هم زمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما در مدارس استان یزد آغاز شد.

محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ با اشاره اینکه جشن عاطفه‌ها امسال با شعار لبخند مهر بسته به مهر شما همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است گفت: هدف از برپایی جشن حمایت ازدانش آموزان بی بضاعت و نهادینه کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری است.

علیزاده افزود: علاوه بر جمع آوری کمک‌ها در مدارس استان برای دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، ۳۰۰ پایگاه در سطح استان در اماکن مختلف پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با تأکید بر بهره‌گیری از شیوه‌های نوین در دریافت کمک‌های مردمی گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۰۳۵* ۸۸۷۷ *، نرم افزار‌های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ اقدام کنند.

وی ادامه داد:مردم نوع دوست و نیکوکار یزد در مرحله اول جشن عاطفه‌ها چهار میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

علیزاده افزود: سال گذشته نیکوکاران یزدی بیش از یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند استان به‌صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

انتهای پیام/ی

جشن عاطفه‌ها در مدارس استان یزد آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.