۵ کشتی گیر مازندرانی در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان به روی تشک می‌ روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، جلسه شورای فنی تیم‌ های ملی کشتی آزاد برای تعیین نفرات اعزامی به رقابت‌ های جهانی مجارستان برگزار شد و در نهایت ۱۰ آزادکار اعزامی به این رقابت‌ ها که اواخر مهر به میزبانی مجارستان برگزار می‌ شود، معرفی شدند.

رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، باقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم، عزت اله اکبری در وزن ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلو و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلو  کشتی گیران مازندرانی هستند که در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی به روی تشک می‌روند.

امیرحسین مقصودی در وزن ۶۵ کیلو، یونس امامی در وزن ۷۰ کیلو، مصطفی حسین خانی در وزن ۷۴ کیلو، علیرضا کریمی در وزن ۹۲ کیلو، پرویز هادی در وزن  ۱۲۵ کیلو دیگر کشتی گیران تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌ های جهانی مجارستان هستند.

همچنین رضا یزدانی با وجود پیروزی‌ های اخیر در لیگ کشتی و بازگشت به دنیای قهرمانی به دلیل شرکت نکردن در رقابت‌ های انتخابی، مورد توجه شورای فنی قرار نگرفت. در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز با توجه به عملکرد مناسب پرویز هادی، شانسی به کمیل قاسمی داده نشد و به این ترتیب این دو کشتی گیر مازندرانی، رقابت‌ های جهانی ۲۰۱۸  را از دست دادند.

در رقابت‌ های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال گذشته (۲۰۱۷) که در فرانسه برگزار شد تیم ایران با یک مدال طلای حسن یزدانی و سه مدال برنز به مقام هشتم جهان دست یافت.

انتهای پیام/ م

برگزاری مسابقات جهانی مجارستان با حضور ۵ کشتی گیر از مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.