پروژه بهسازی و تعویض تمثال شهدا که در بلوار‌های سطح شهر شیراز نصب شده است آغاز شد.

آغاز عملیات بهسازی و تعویض تمثال شهدابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جهانبخش میرزاوند رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همچون سال‌های گذشته عملیات بهسازی و نوسازی تمثال شهدا را آغاز کرده است، گفت: این اقدام با هدف بهسازی و نوسازی دوره‌ای و همچنین به دلیل اینکه در بعضی نقاط در اثر تابش افتاب و وزش باد خسارت‌هایی به برخی از این تمثال‌ها وارد شده است انجام می‌شود.

وی افزود: در این مرحله بهسازی و تعویض تنها برای تمثال‌هایی که مدت زمان زیادی از نصب آن‌ها گذشته و یا در اثر بروز حوادثی همچون باد و باران دچار آسیب شده اند صورت می‌گیرد.

میرزاوند با بیان اینکه تعداد شهدای گرانقدر شهر و دیارمان خیلی بیشتر از تمثال‌های نصب شده است، ادامه داد: ترتیبی اتخاذ شده که همچون سنوات گذشته تمثال شهدای برداشته شده با تمثال سایر شهدا جایگزین شود.

وی گفت: به علت محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های شیراز این امر در شب انجام می‌شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با تاکید بر اینکه از هیچ خدمتی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره و جانفشانی شهدای دفاع مقدس دریغ نخواهیم کرد، بیان کرد: پیمانکار تحت نظارت سازمان از دیروز سه شنبه ۱۰ مهر ماه نسبت به این امر اقدام کرده اند.

وی افزود: امسال هم مانند سال گذشته تابلو‌های گروهی شهدای محلات در برخی محلات شیراز ساخته و نصب می شود.

میرزاوند گفت: امسال برای اولین بار تابلو گروهی شهدای یکی از دبیرستان‌های شیراز که بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب و ایران اسلامی کرده است ساخته و در محل آن مرکز آموزشی نصب خواهد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز همچنین از شهرندان نیز تقاضا کرد که در صورت مشاهده نواقص تصاویر شهدا مراتب را به سامانه ۱۳۷ و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۷۷۵۶ با آدرس دقیق محل تمثال پیامک کنند.
انتهای پیام/ر

تعویض تمثال شهداء در شیراز

برچسب ها: شهرداری شیراز ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار