آذری جهرمی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود، از بازگشت وجوه کلاهبرداری شده توسط برخی از شرکت‌های ⁧ارزش افزوده به حساب 2 میلیون نفر از مشترکین تلفن همراه خبر داد.

جهرمیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حدود 10 روز پیش محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات از بررسی پرونده يک کلاهبرداری پیامکی ارزش افزوده خبر داد و اعلام کرد بررسی این پرونده به پایان رسيده است. در پرونده مذکور برخی از شرکت‌های ارزش افزوده در ۵ ماه اخیر حدود ۲۲میلیارد تومان از مردم كلاهبرداری كرده‌اند. آذری جهرمی گفته بود وجوه اخاذی شده ظرف ۱۰ روز به مشترکین باز گردانده می‌شود و پرونده برای سیر قضایی به دادستانی ارسال می‌گردد.

وزیر ارتباطات امروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود با تأکید بر رعایت حق‌الناس، اعلام کرد که وجوه اخاذی شده از مردم در پرونده کلاهبرداری پیامکی برخی از شرکت‌های ⁧ ارزش افزوده، به حساب مشترکین بازگردانده شده است.


بیشتر بخوانید: آذری جهرمی از بررسی پرونده يک کلاهبرداری پیامکی ارزش افزوده خبر داد


آذری جهرمی با اشتراک‌گذاری تصویر پیامک مربوط به بازگشت وجوه، اعلام کرد همه 2 میلیون نفری که در 5 ماه گذشته از آنان کلاهبرداری شده بود، این پیامک را دریافت کرده‌اند و وجوه به حسابشان بازگشته است.

در متن این پیامک آمده است: «مشترک گرامی؛ بر اساس نظارت صورت‌گرفته توسط همراه اول، نحوه عضوگیری برخی سرویس‌های ارزش افزوده مغایر با استانداردهای قابل قبول اپراتور تشخیص داده شده است. لذا ضمن لغو عضویت شما در این سرویس‌ها، مبلغ ...... ریال به حساب شما بازگردانده شد.»

جهرمی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار