مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: متقاضیان نام نویسی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی کارثبت نام را به روز‌های آخر نسپارند و برای آسان شدن اعزام به صورت گروهی برای صدور روادید اقدام کنند.

زائران اربعین حسینی نام نویسی را به روز‌های آخر نسپارندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: متقاضیان نام نویسی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی کارثبت نام را به روز‌های آخر نسپارند و برای آسان شدن اعزام به صورت گروهی برای صدور روادید اقدام کنند.

عبدالرسول رنجبر روز سه شنبه افزود: همچنین افراد در هنگام مراجعه به دفتر‌های زیارتی مدارکی مانند گذرنامه با ۶ ماه اعتبار، قبض پرداخت وجه و ۲ قطعه عکس را به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر امکان صدور روادید (ویزا) عراق برای هم استانی‌ها فراهم شده است و مانند سال‌های گذشته در استان‌های فارس و تهران صادر نمی‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر اضافه کرد: کار ثبت نام از متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین حسینی از پنجم مهر همزمان با سراسر کشور در این استان آغازشده است.

رنجبر اظهار کرد: مردم برای گرفتن روادید نیازی به مراجعه به دفتر کنسولگری عراق ندارند و می‌توانند از طریق دفاتر زیارتی روادید بگیرند.

وی یادآور شد: هزینه روادید، بیمه و درمان برای هر زائر سه میلیون و ۸۶۰ هزار ریال تعیین شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان بوشهر گفت: در زمان حاضر ۲۳ دفتر زیارتی ثابت و ۱۲ دفتر زیارتی موقت در استان بوشهر دایر است.

انتهای پیام/م

متقاضیان نام نویسی برای شرکت در پیاده روی اربعین برای صدور روادید اقدام کنند

برچسب ها: محرم ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.