پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: دوندگی و آنالیز هوشمندانه تیم السدقطر توسط پرسپولیسی‌ها دلیل موفقیت آن‌ها بود.

ذوالفقارنسب:دوندگی بالای بازیکنان پرسپولیس سبب موفقیت آن ها شد/السدی ها به دنبال انتقام هستندبیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس ایران برابر السد قطر در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ گفت: پرسپولیس ایران توانست در دیدار برابر تیم السد، با برنامه ریزی بسیار کامل حضور یابد.هوشمندانه عمل کردن بازیکنان یکی از بهترین نکات این دیدار بود. اعضای کادرفنی تیم پرسپولیس نیز توانسته بودند بازیکنان حریف را به خوبی تحلیل کرده و با حضور صحیح بازیکنان در کار دفاعی و دوندگی بسیار بالای آن‌ها توانستند عملکرد چشمگیری را در این دیدار داشته باشند.

ذوالفقارنسب افزود: میزان دوندگی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران در این دیدار سبب شد تا بازیکنان حریف تحت فشار قرار گرفته و در بهترین زمان ممکن از یکی از قوی‌ترین تیم‌های فوتبال آسیایی، پنالتی را بگیرند.

بازیکنان پرسپولیس شجاعانه بازی کردند

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: در پایان دیدار شاهد آن بودیم که پرسپولیس توانست السد قطر را شکست دهد، اما باید بدانید که  السد، از بازیکنان سخت کوش و بسیار توانایی بهره می‌برد و بی شک در ورزشگاه آزادی به دنبال به ثمر رساندن چند گل و انتقال از  پرسپولیس است، چراکه تنها نیمی از دیدار این ۲ تیم گذشته است و قسمت اصلی این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم السد قطر از بازیکنان بسیار توانایی بهره می‌برد و در صورتی که کوچکترین موقعیتی را به دست آورند، به دنبال گلزنی هستند. بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس ایران نیز در این دیدار شجاعانه حضور یافتند و از تمام توان خود برای حضور در این مسابقه استفاده کردند.

ذوالفقارنسب درباره دیدار برگشت ۲ تیم در ورزشگاه آزادی تهران گفت:از تماشاچیان پرسپولیس می‌خواهم تا در دیدار برگشت به ورزشگاه آمده و در اصلی‌ترین موقعیت ممکنه باید در کنار بازیکنان تیمشان باشند. هوادران ایرانی نباید به هیچ وجه بهانه‌ای به دست afc و یا مسئولان بین المللی بدهند چراکه آن‌ها سختگیری بسیار بیشتری برای ما در نظر می‌گیرند و در دیدار‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و یا سطح‌های بالاتر رقایت خیلی مو شکافانه‌تر میزبانان را مورد بررسی قرار می‌دهند تا از آن‌ها ایراد بگیرند. با این حال تماشاچیان می‌توانند در یکی از حساس‌ترین مراحل در کنار پرسپولیس بوده و این تیم را تشویق کنند تا موفقیتی عظیم در سطح آسیا به دست آورد.


بیشتر بخوانید: نعمتی دیدار برگشت مقابل السدقطر را از دست نداده است

السدقطر صفر - پرسپولیس ایران یک/حماسه ارتش سرخ در زمین پولدار‌ها +فیلم

حسین ماهینی بازی تیمش در آسیا را چگونه تماشا کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار