«وو یون کئون»، سفیر کره جنوبی در روسیه از برگزاری دور دوم نشست سران واشنگتن و پیونگ‌یانگ پس از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا در ماه نوامبر خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «وو یون کئون»، سفیر کره جنوبی در روسیه در مصاحبه با خبرگزاری تاس از برگزاری دور دوم نشست سران واشنگتن و پیونگ یانگ پس از انتخابات میان دوره ای آمریکا در ماه نوامبر خبر داد.

کئون گفت: همانطور که می دانید انتخابات میان دوره ای به زودی در آمریکا برگزاری می شود. البته تاریخ دقیق دور دوم نشست دونالد ترامپ با کیم جونگ اون هنوز اعلام نشده است. اما احتمال دارد دور دوم نشست آنها به پس از انتخابات میان دوره ای آمریکا موکول شود.

این مقام کره جنوبی اظهار داشت تعیین زمان دور دوم نشست سران دو کشور کره شمالی و آمریکا به برنامه ریزی بلندمدت احتیاج ندارد و در مدت کوتاهی زمان این نشست مشخص خواهد شد.

سران آمریکا و کره شمالی در ماه ژوئن پس از کش و قوس‌های فراوان در سنگاپور برای نخستین بار دیدار و گفتگو کردند. دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در حالی برگزار شد که پیش‌تر دولت آمریکا اعلام کرده بود هرگز کره شمالیِ دارای سلاح هسته‌ای را نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار