هافبک تیم فوتبال هاماربی پس از گلزنی در لیگ سوئد، شادی گل جنجالی انجام داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر سوئد، تیم های هاماربی و گوتبورگ به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

گل های هاماربی را پولسن ( 26 )، جولیان حامد ( 73 ) و "کندی بکرجیوغلو" ( 79 ) به ثمر رساندند اما نکته جنجالی این مسابقه، شادی گل عجییب کندی، شماره 10 تیم سوئدی بود. زمانیکه در دقیقه 79 ، باکیرجیوغلو از روی ضربه کاشته راه دور، گل دیدنی را برای تیمش به ثمر رساند و درحال شادی کردن بود، هواداران برای او مشروبات الکلی می فرستند و او که درحال شادی بود، آن را مصرف می کند و سبب ایجاد حواشی  زیاد می شود.

این بازیکن متولد 1980 در سوئد است و سابقه بازی در تیم های آسریسکا، توئنته، آژاکس هلند و راسینگ سانتاندر را دارد و در سال 2012 به هاماربی پیوست. اکنون و پس از گذشت 24 هفته از رقابت های لیگ سوئد، هاماربی با کسب 47 امتیاز در رده سوم است و گوتبورگ با 24 امتیاز دوازدهم است.

شادی گل جنجالی بازیکن لیگ برتری+ عکس

"بکرجیوغلو" پس از پایان بازی، درباره شادی جنجالی اش می گوید: مدت طولانی برای گلزنی صبر کردم  و پس از اینکه روی ضربه کاشته موفق به گلزنی شدم، خیلی خوشحال بودم و این کار را انجام دادم. من می خواستم گل بزنم و مقابل گوتنبورگ به هدفم رسیدم. این بازیکن در فصل گذشته با این باشگاه روبرو شد و مجبور به پذیرفتن نشستن روی نیمکت شد اما او از فرصت استفاده کرد و این گل فوق العاده را به ثمر برساند و در طول مراسم شادی گل خود، بسیاری از هواداران برای او مشروبات الکی ارسال کردند.


بیشتر بخوانید:

منچستر یونایتد در پی خروج از وضعیت قرمز/ میزبانی بایرن مونیخ از هلندی‌های پرافتخار

کمک داور ویدئویی به لیگ قهرمانان اروپا هم رسید

تقابل ستاره های استقلال و پرسپولیس با مسی و نیمار!


انتهای پیام/

شادی عجیب بازیکن سوئدی بعد از گلزنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار