مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ گفت: یکی از ضرورت‌هایی که بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد انتقال فرهنگ غنی دینی و ملی ما به جوانان و نسل‌های امروز و تربیت دانش آموزانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیروس حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بیان دشت: شهدا سرمایه های ارزشمند و ماندگار اجتماعی ملت ایران هستند که تا همیشه ی تاریخ همچون ستاره های روشن می درخشند.

وی افزود: خون به ناحق ریخته شهدای عزیز  اقوام مختلف خوزستان نه تنها در عزم و اراده ملت ایران برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های خود خللی ایجاد نمی کند بلکه وحدت و همبستگی مردم استان را برای دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان ایران بیش از پیش تقویت می نماید.

 حسین پور عنوان کرد: آنچه امروز ملت ایران در میان کشورهای جهان عزت و آبرو دارد همه از برکت ایثارگری و جانفشانی جوانان عزیزی است که از همه هستی خود در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی گذشتند و جان خود را فدا کردند.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز با تأکید بر ضرورت توسعه فرهنگ ایثارگری و مقاومت در بین جوانان و نسل های امروز گفت: یکی از ضرورت هایی که بسیار باید مورد توجه قرار بگیرد انتقال فرهنگ غنی دینی و ملی ما به جوانان و نسل های امروز و تربیت دانش آموزانی است که بتوانند بار مسئولیت های آینده ی کشور را به دوش بکشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.