جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان از تدارک بیش از ۵۰ برنامه برای هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ سرهنگ مهدی حاجیان جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به هفته نیروی انتظامی از سیزدهم مهر ماه گفت: بیش از ۵۰ برنامه متنوع برای این هفته تدارک دیده شده است که همایش پیاده‌روی، برپایی چارد‌های خدمات بهداشتی و درمانی (تست قند خون و فشار)، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از فرماندهان و کارکنان نمونه ناجا از جمله آنهاست.

سرهنگ حاجیان، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک، نشست پیشگیری از اعتیاد و آسیب شناسی فضای مجازی و نشست هم اندیشی با نمایندگان قضایی استان را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی بیان کرد.

وی شعار هفته نیروی انتظامی را «پلیس مقتدر_امین مردم» بیان کرد واز بخشودگی جریمه‌های ۲ برابر شده رانندگان در این هفته خبر داد و گفت: شهروندان تا پایان آذرماه برای بخشودگی این جرایم به مراکز پلیس بعلاوه ۱۰ مراجعه کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به رصد شبانه‌روزی پلیس فتا در فضای سایبر گفت: ۸۰ درصد جرایم در فضای مجازی کشف شده است.

سرهنگ حاجیان با اشاره به عملکرد ۶ ماهه نیروی انتظامی استان گفت: با آنکه وضعیت جرایم به دلیل مشکلات اقتصادی تغییر کرده است، اما در استان قزوین وقوع جرایم رو به کاهش است و قزوین جزو پنج استان امن کشور است.

سرهنگ حاجیان با بیان اینکه امنیت نیازمند مشارکت همه مردم است گفت: به‌همین منظور تاکنون هزار و ۹۱ پلیس افتخاری جذب نیروی انتظامی شده است که از این تعداد ۵۱۰ نفر زن و ۵۸۷ نفر مرد هستند.

وی بااشاره به برخی از وظایف پلیس افتخاری از جمله به‌کارگیری در واحد‌های تخصصی پلیس مانند پلیس آگاهی، فتا، پیشگیری و کلانتری‌ها افزود: اولویت در استخدام از مزایای پلیس افتخاری است و در آینده‌ای نزدیک مزایایی دیگری هم برای آنان درنظر گرفته خواهد شد.
انتهای پیام/.

اجرای بیش از 50 برنامه به‌مناسبت هفته ناجا در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.