️فرمانده انتظامی استان زنجان از كشف 5 میلیون و 170 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش بيش از 5 ميليارد ريال توسط ماموران پليس آگاهی استان خبر داد.

کشف بیش از 5 میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار علی آزادی ️فرمانده انتظامی استان زنجان درباره این خبر گفت:مأموران پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری انواع سیگار خارجی قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار آزادی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی، نماینده اداره نظارت بر اماکن، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق فاقد مدارک و احتکار شده، کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق احتکار شده را ۵ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: با توجه به عدم اعلام موجودی کالا‌ها توسط صاحب آن، محل توسط نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ و اقلام مکشوفه به همراه مالک آن به هویت معلوم برای تعیین تکلیف و سیر مراحل قانونی تحویل اداره صنعت و معدن و تجارت استان شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ن

کشف سیگار قاچاق در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.