احمدی گفت: دانشگاه تربیت مدرس با داشتن استادان مجرب و محقق سطح علمی بالایی در کشور دارد.

دانشگاه تربیت مدرس، دومین جایگاه علمی کشور/ گردهمایی دانشجویان جدید دانشگاهبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گردهمایی دانشجویان‌ ورودی جدید که امروز در سالن شهید چمران دانشگاه برگزار شد، گفت: دانشگاه تربیت مدرس یک دانشگاه تحصیلات تکمیلی، با اساتید فعال در زمینه پژوهش است که از نظر تولید انتشارات ارزنده علمی به رده دوم دانشگاه های کشور نائل آمده است.

وی افزود: در این دانشگاه نسبت استاد محقق به دانشجو یک به 13 است، نسبتی  استثنایی در کشور که مختص دانشگاه های بزرگ است.

اهداف و برنامه های دانشگاه تربیت مدرس

احمدی درباره ویژگی های این دانشگاه گفت: نظم، پیوستگی و تمرکز در پژوهش و دانش اندوزی، محقق کردن کار تیمی و به پایان رساندن تمام کارهای علمی و پژوهشی تا رسیدن به هدف، از ارزش های دانشگاه تربیت مدرس است.

گوشتان را به حرف های ناامید کننده ببندید!

احمدی با اشاره به مشکلات فراوان جامعه دانشجویی، گفت: برخی رسانه ها سعی در ناامید کردن شما و کوچک کردن توانمندی هایتان دارند، بنابراین از هر آنچه باعث ناامیدی شما می شود، دوری کنید و از شجاعت، جسارت و صلابتی که دارید به خوبی استفاده کنید.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: دانشجویان جدید باید با انجمن های علمی دانشجویی همکاری کرده و کارهای تیمی و تحقیقاتی را تجربه کنند.

احمدی افزود: این دوره تحصیلی فرصت خوبی برای همسریابی و ازدواج است. شما یک گروه نخبه با انتظارات بالا هستید و این فرصتی بزرگی و خوب برای پیداکردن هم فکر و شریک زندگی شماست.

مدیریت استعدادهایتان را در دست بگیرید

در ادامه مراسم حجت الاسلام والمسلمین رفیع مسئول نمایندگی نهاد رهبری به دانشجویان ورودی جدید گفت: قدر گوهرهای وجودتان را بدانید، استعدادهایتان را مدیریت و برای آن برنامه ریزی کنید، به امید مدیریت های اجتماعی نمانید و خودتان خودتان را مدیریت و برنامه ریزی کنید.

وی افزود: در دانشگاه تربیت مدرس هر ساله جشن ازدواج دانشجویی برگزار می شود، سال گذشته دانشگاه تربیت مدرس در بین دانشگاه های تهران بیشترین آمار ازدواج دانشجویی را داشت و امیدوارم امسال نیز شاهد افزایش این اتفاق خجسته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار