رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از تسهیل تردد خودروها در سه راهی دارلک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،ساماندهی در مسیر کریدور شمال به جنوب (سه راهی دارلک )مهابادرییس راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: از چند سال قبل به ویژه در ایام تعطیلات به دلیل افزایش تردد خودروها و ایجاد ایست بازرسی نیروی انتظامی، ترافیک سنگینی در این مسیر ایجاد می شد که برای حل این مشکل، طرح بازسازی و ساماندهی این سه راهی در دستور کار قرار گرفت.

کریم عبدالله پور افزود: این سه راهی به دلیل قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال - جنوب (به طول یکهزار و 450 کیلومتر) و تردد انواع خودروهای سبک و سنگین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: برای این منظور در محل سه راهی یک میدان به قطر 30 متر ایجاد می شود و برای هدایت خودروها به سمت مهاباد علاوه بر 2 لاین موجود یک لاین جدید به طول 320 متر و برای تسهیل خودروهای عبوری به سمت میاندوآب نیز یک لاین جدید به طول 250 متر احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه برای این طرح ساماندهی در مجموع 12 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت ویژه آن و تاکیدها برای تسریع در تکمیل این طرح، در آینده نزدیک شاهده بهره برداری از آن باشیم.

انتهای پیام/ع

تسهیل در تردد خودروها در سه راهی دارلک مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.