معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: با توجه به اطلاعات دقیقی که از میزان کالاهای اساسی ذخیره شده در استان وجود دارد، جای هیچ نگرانی در تامین این کالاها نیست.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حسین فیروزی گفت: با توجه به  نوساناتی که در نتیجه تغییر نرخ ارز در کشورمان ایجاد شد بر تمامی بخش های بازار تاثیر گذاشته است،اثر روانی که مسئله مذکور ایجاد کرده بسیار بیشتر از پیامدها و آثار اقتصادی آن است و این موجب نگرانی همه ما شده است.

وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر بازار در تمامی شهرستان های استان انجام شده است، افزود: هدف نهایی این کارگروه تعادل بخشی در بازار است و در این راستا باید تامین و توزیع کالاها به ویژه کالاهای اساسی به موقع انجام شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: کارگروه تنظیم بازار و استانداری این اطمینان را به مردم می دهند که کالاهای اساسی مورد نیاز استان تامین شده است و آنچه که باعث نگرانی می شود آثار روانیست که بیشتر از خود گرانی بر مردم تاثیر گذاشته است.

فیروزی یادآور شد: اطلاع رسانی اعضای کارگروه تنظیم بازار در این زمینه بسیار حائز اهمیت است و باید از طریق رسانه ها مطالب و موضوعات مربوطه را به اطلاع مردم برسانند.

وی با ضروری دانستن اطلاع رسانی کارگروه تنظیم بازار در خصوص تصمیمات اتخاذ شده، بیان کرد: نظارت های استانی در همه شهرستان انجام می شود و در صورت نیاز اقدام به اجرای طرح های ضربتی نظارت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

تامین کالاهای اساسی مورد نیاز در استان کردستان

 

برچسب ها: کالا ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.