سارقان باند سرقت تابلو فرش‌های گران بها در پایتخت در حاشیه طرح دستگیری سارقان توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ کرم سلطانی رئیس اداره ۱۷ آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارق تابلو فرش های زینتی و گران بها در تهران خبر داد و گفت: اعضای باند شامل یک نفر زن و ۲ نفر مرد بودند، در سطح شهر اقدام به سرقت تابلو فرش های زینتی و قیمتی از منازل و از فروشگاه ها می‌کردند.

وی در رابطه با نحوه سرقت اعضای این باند در شرق پایتخت، گفت: عضو زن این باند با حضور زودتر در محل وقوع سرقت به بررسی موقعیت و ارزیابی مکان مورد نظر برای سرقت می پرداخت. سپس با همراهی همدستان خود در ساعات پایانی شب و با حضور در منازل و تخریب قفل درب اقدام به سرقت تابلو فرش ها می کردند.

دستگیری اعضای باند سرقت تابلو فرش‌های قیمتی + عکس

سرهنگ سلطانی در ادامه بیان داشت: ارزش تابلو فرش های کشف و ضبط شده از سارقان بیش از ۲۰۰ میلیون ریال است.

دستگیری اعضای باند سرقت تابلو فرش‌های قیمتی + عکس

وی در پایان گفت: با تشکیل پرونده و حضور شاکیان در پلیس آگاهی، اموال مسروقه به صاحبانشان عودت داده خواهد شد و پرونده جهت صدور حکم به مقام قضایی ارجاع داده می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل deضد دیلم
۲۲:۲۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
برای غیر ممکن کردن ورود سارقین به داخل منزل و محل کار، ابتدا باید قبول کنیم وقتی کلید ساز میتونه قفل، حفاظ و دربهایی که کلید، رمز، کد یا ریموتشون گم شده را علیرغم اینکه تحت عنوان ضد سرقت معرفی شده بودند باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس باید کاری کنیم که قفل درب باز نشدنی باشه که فقط قفل ضد دیلم مرد نگهبان میتونه ورود سارقین را از طریق درب ورودی غیر ممکن کنه چون کلید ساز و دزد که هیچی، حتی سازنده اش هم نمیتونه بازش کنه و همچنین برای پیشگیری از ورود سارقین از پنجره، بالکن و کانال کولر، باید حفاظهای فولادی نصب شود که قابل تخریب با قیچی آهن بر و جک ماشین نباشند.
آخرین اخبار