نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور که در زنجان برگزارر می شود میزبان 476 ناشر کشور است.

کرباسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به این که تقویت فرهنگ کتابخوانی یک نیاز جدی است گفت : برگزاری نمایشگاه استانی کتاب زنجان، یک رویداد فرهنگی و همچنین بهترین فرصت برای ایجاد فضای آشتی مردم با کتاب است.

وی افزود : این نمایشگاه با حمایت های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزازر می شود در مقایسه با دوره های قبلی با ویژگی های متفاوتی همراه است.

به گفته کرباسی در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور 476 ناشر حضور دارند که تا 14 مهر ماه در نمایشگاه بین المللی کاسپین پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی هستند.

278این مقام مسئول افزود : غرفه برای نمایشگاه کتاب و در مساحت 5 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است و همچنین خریداران با 30 درصد تخفیف میتوانند کتاب تهیه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان این که در کنار این نمایشگاه کتاب ، سومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های زنجان هم حضور دارند خاطر نشان کرد : برای نمایشگاه مطبوعات نیز مساحتی حدود یک هزار و 500 متر مربع در نظر گرفته شده که 70 غرفه به این نمایشگاه اختصاص دارد .

کرباسی با اشاره به این که برگزاری چنین نماتیشگاه هایی باعث می شود که مردم برای دیدن کتاب به نمایشگاه ها مراجعه کنند گفت : برای بالا بردن سطح سرانه مطالعه بر پایی نمایشگاه کتاب ایده خوب و موثری می باشد.

علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 21 به نمایشگاه بین المللی کاسپین مراجعه کنند.


انتهای پیام /ک


زنجان میزبان نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.