رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن گفت : امسال ۴۱۰ سبد تحصیلی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

۴۱۰ سبد تحصیلی به ارزش ۵۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند توزیع شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید کاظم حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن به کمک‌های خیرین اشاره کرد و گفت: طی ۶ ماه گذشته مبلغ یک میلیارد ریال کمک مردمی از طریق صندوق‌های صدقه سطح شهر، به کمیته امداد صورت گرفته است .
 
وی افزود : در حال حاضر ۳۳۰ کودک بی سرپرست در این شهرستان در غالب طرح اکرام و محسنین تحت پوشش هستند که ماهیانه هریک از این افراد ۳ میلیون ریال علاوه بر کمک‌های دولتی و معیشتی، از طریق خیرین دریافت می‌کنند.

 حسینی ادامه داد: کمیته امداد شهرستان بردسکن در سال جاری برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن گفت: با اختصاص ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در سال جاری تا کنون ۷۵ درصد این اعتبارات جذب و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات روستایی برای این نهاد درنظر گرفته شده است، گفت: مجوز طرح‌های تولیدی در روستا‌های منطقه صادر شده است و با اختصاص اعتبارات از این محل کارگاه‌های کوچک و بزرگ جهت اشتغال زایی، ایجاد می‌شوند.

گفتنی است کمیته امداد با هدف توانمندی افراد تحت پوشش در پایان سال ۱۰ درصد از افراد تحت پوشش خود را از چرخه حمایتی خارج می‌کند.
 
انتهای پیام// آ.ح
 

جذب 75 درصدی اعتبارات اشتغال در شهرستان بردسکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.