رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور از طرح شکایت از ایالات متحده آمریکا به نمایندگی از خانواده شهدای غواص در دادگاه بین المللی خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،دکتر بهرامیان رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور در نشست  شورای عالی سیاست گذاری بسیج حقوقدانان هرمزگان گفت: به نمایندگی از خانواده شهدای غواص از از ایالات متحده آمریکا در دادگاه بین المللی  شکایت شده است.

وی افزود: با اخذ وکالتنامه از ۶۰ خانواده  شهدای غواص پرونده شکایت در دادگاه بین المللی از دولت ایالات متحده آمریکا تشکیل شده و با طرف آمریکایی تبادل لوایح نیز صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور گفت: اسفند  امسال به این پرونده در دادگاه بین المللی رسیدگی خواهد شد.

وی همچنین از تهیه لایحه حمایت از افشاگران مفاسد اقتصادی خبر داد.

 رئیس کل دادگستری و رئیس شورای عالی سیاست گذاری بسیج حقوقدانان استان هرمزگان هم در این نشست گفت:  یکى از ویژگی هاى مهم حکومت اسلامى، اجراى عدالت، بدون هیچ ملاحظه ‏و مسامحه است و دستگاه قضایی نقش بی بدیلی در تحقق این شاخص ایفاء می‌ کند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: بی تردید گسترس فرهنگ و روحیه بسیجی در دستگاه قضایی تبعات مثبت و مؤثری را به منظور احقاق حقوق عامه در پی خواهد داشت.

وی گفت:  قضات محاکم استان با تأسی از فرهنگ و اندیشه بسیجی، پرونده‌های مهمی را به سرانجام رسانده اند و بر اساس شاخص‌ها و آمار ارائه شده، دستگاه قضایی هرمزگان به دستاورد‌های خوبی در عرصه صیانت از عدالت اجتماعی دست یافته است.

انتهای پیام/ف

شکایت از ایالات متحده آمریکا به نمایندگی از خانواده شهدای غواص

برچسب ها: دادگستری ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.