مسئول اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیروان گفت: ۱۱۰میلیارد ریال در سال گذشته از محل اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری، اشتغال فراگیر و طرح مشاغل خانگی در شهرستان جذب شده است.

جذب 110 میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; علی حیدری مسئول اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیروان با بیان اینکه از تعداد۴۳۷پرونده تسهیلات اشتغال فراگیر و مشاغل خانگی ۷۹ پرونده با اعتبار۱۰۰میلیارد و۶۲۰میلیون ریال در مرحله انعقاد قرارداد بوده یاپرداخت شده اند گفت: ۲۹ پرونده با اعتبار۳۰میلیارد و۷۷۰ میلیون ریال در دست بررسی و ۸۳ پرونده با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در مرحله تصویب بانک هستند.

حیدری با اشاره به اینکه در اجرای طرح مذکور در شهرستان برای ۲۷۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است، افزود: اعتبار اشتغال روستایی و عشایری و مرحله اول ۴۹میلیاردریال بوده است که بصورت ۱۰۰ درصد جذب شده است.

وی اضافه کرد: برای اجرای طرح مشاغل خانگی درسال گذشته ۱۵میلیاردریال بااشتغالزایی ۱۳۰ نفر و درشش ماهه دوم امسال مبلغ۱۰میلیاردریال بااشتغالزایی۱۲۴ نفر تخصیص و به متقاضیان شهرستان سیروان پرداخت شده است.

انتهای پیام/اس

 

اشتغال فراگیر و طرح مشاغل خانگی در استان ایلام

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.