سرپرست گروه نمایشی (سپید و سیاه)گفت: همدان 5 مقام در جشنواره تئاتر خيابانی مریوان را به خود اختصاص داد.

کسب 5 مقام  در جشنواره تئاتر خيابانی مریوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی حبیبی، سرپرست گروه نمایشی سپید وسیاه  با بيان اينكه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان مهمترین رویداد تئاتر خیابانی کشور است، افزود: علاوه بر کسب مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره تئاتر فجر، موفق شدیم پنج مقام این دوره ازجشنواره مریوان را به خود اختصاص دهیم.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان مهمترین رویداد تئاتر خیابانی کشور است؛ اظهار کرد: این جشنواره روند رو به رشدی را طی می کند و هر ساله به بهترین شکل توسط مسؤولان و مردم علاقمند این شهر میزبانی می‌شود.

مهدی حبیبی با تاکید بر اینکه این جشنواره جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده و کارهایی به این جشنواره  راه پیدا می‌کنند که از نظر فنی از کیفیت بالایی برخوردارند، اظهار داشت: حتی شاید رقابت در این جشنواره از بخش خیابانی جشنواره فجر هم بالاتر باشد، امسال هم آثار باکیفیتی در این جشنواره حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در سیزدهمین دوره جشنواره تئاتر بین‌المللی مریوان گروه ما با دو اثر نمایشی حضور داشت؛ بیان کرد: ما در بخش رقابتی این دوره از جشنواره، با نمایش (صعود به ارتفاعات بالا) به نویسندگی و کارگردانی (نرگس خاک‌ کار) و در بخش مرور هم با نمایش (یک میهمانی ساده) به نویسندگی و کارگردانی بنده حضور داشتیم که برای هر نمایش سه اجرا و در مجموع 6 اجرا انجام شد.

حبیبی گفت: علاوه بر کسب مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره تئاتر فجر امسال، موفق شدیم پنج مقام و جایزه این دوره از جشنواره مریوان را به خود اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: دیپلم افتخار بازیگری مرد به مصطفی کولیوندی، لوح تقدیر بازیگری دوم زن و لوح تقدیر سوم نویسندگی و طراحی ایده و تقدیر کارگردانی به نرگس خاک‌کارو لوح تقدیر دوم طراحی صحنه به بنده اعطا شد.

 

انتهای پیام/ج

کسب 5 مقام درجشنواره تئاتر خيابانی مریوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.