استقلالی‌ها در نخستین دیدار جام حذفی خود در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند که شفر چهل و چهارمین حضورش را روی نیمکت استقلال تجربه می‌کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم فوتبال استقلال در حالی امروز در چارچوب رقابت های رقابت های جام حذفی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می رود که با این حساب شفر امروز چهل و چهارمین حضورش را روی نیمکت استقلال تجربه می کند.

شفر 10 مهر ماه سال گذشته سرمربیگری تیم فوتبال استقلال را بر عهده گرفت و امروز در سالروز سرمربیگری اش در جمع آبی پوشان در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان چهل و چهارمین حضورش را روی نیمکت استقلال تجربه می کند.

رحمتی دروازه بان استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان امروز ساعت 20:45 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به میدان می رود و طبق صلاحدید شفر قرار است رحمتی درون دروازه آبی پوشان قرار گیرد.

برنامه استقلالی ها در آستانه دیدار جام حذفی

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز پس از صرف ناهار و حضور در جلسه فنی راهی ورزشگاه می شوند تا در برابر تیم نفت مسجد سلیمان بازی کنند.

استقلالی ها آبی و نفت مسجد سلیمان زرد می پوشد

در جلسه پیش از بازی استقلال - نفت مسجد سلیمان مقرر شد نفت با پیراهن همیشگی زرد و استقلال هم با پیراهن آبی به میدان بروند.

اعتراض هواداران استقلال نسبت به اقدام فتحى

فتحى سرپرست باشگاه استقلال امروز صبح در اقدامى طى تماس با گرشاسبى براى پرسپوليسى ها در ديدار مقابل السد آرزوى موفقيت كرد كه همين امر باعث شده تا هواداران آبى پوشان در صفحات مجازى نسبت به كار انجام شده توسط فتحى اعتراض هايى را داشته باشند.

جلسه فنى استقلالى ها قبل از بازى با نفت مسجد سليمان

جلسه فنى تيم فوتبال استقلال ساعت ١٨:٠٥ برگزار شد و آبی پوشان بعد از جلسه راهى ورزشگاه خواهند شد تا در ديدار مقابل نفت مسجد سليمان به ميدان بروند.

 


بیشتر بخوانید:

نفت‌مسجد‌سلیمان - استقلال تهران/ بحران زده‌ها به هم رسیدند

تمرین سبک استقلالی‌ها قبل از پرواز

مرد دوست داشتنی استقلال نا محسوس کنار گذاشته شد


انتهای پیام/

اخبار باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار