دریافت شهریه به صورت ریالی از دانشجویان دانشگاه پیام نورسخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: در حال حاضر به دلیل آشفتگی بازار ارز، هنوز از دانشجویان ترم جدید شهریه دریافت نکرده ایم.

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تحصیل دانشجویان خارجی در این دانشگاه گفت: در مراکز و  واحدهای دانشگاهی دانشگاه پیام نور چیزی بالغ بر شش هزار و 200 دانشجوی خارجی در حال تحصیل هستند که از این تعداد هزار و 200 نفر در مراکز خارج از کشور و پنج هزار دانشجو خارجی در واحدهای داخلی دانشگاه پیام نور در حال تحصیل هستند .

وی درباره التهابات ارزی که منجر به بروز مشکلاتی برای پرداخت شهریه دانشجویان خارجی دانشگاه پیام نور شده است، ادامه داد: متأسفانه این موضوع مشکلاتی را برای دانشجویان خارجی این دانشگاه به وجود آورده است اما پیشنهادی را برای رفع این مشکل به هیأت امنای دانشگاه پیام نور برده‌ایم که امیدواریم این موضوع حل و فصل شده و تفاوت زیاد در این بخش با تسهیلات در نظر گرفته شده حل شود.

سخنگوی دانشگاه پیام نور تصریح کرد:این دانشگاه در خصوص نوسانات ارزی مصوبه ای را طراحی کرده است که از دانشجویان خارجی شهریه را به صورت ریالی دریافت کند ولی در حال حاضر به دلیل آشفتگی بازار ارز هنوز شهریه از دانشجویان ترم جدید  دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام/

تسهیلات ویژه دانشگاه پیام نور به دانشجویان خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار