رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر از برگزاری انتخابات کانون مداحان این شهرستان طی آذر ماه امسال خبر داد.

حجت الاسلام علی صیادی در حاشیه گردهمایی مداحان پلدختر گفت: آسیب شناسی دینی یکی از وظایف مداحان و هیئت‌های مذهبی است و خدمت کردن در دستگاه امام حسین (ع) توفیق الهی است که مداحان به نیابت امام زمان (عج) به برپایی عزاداری برای سید و سالار شهیدان می‌پردازند.

وی، افزود: مداحان باید قدر خود را بدانند و مطالب و اشعار خود را برگرفته از حقیقت شخصیت ائمه اطهار بخوانند تا بتوانند در مخاطبان خود ایجاد تحول روحی و معنوی کنند و با آن‌ها رابطه عاطفی برقرار کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، خاطرنشان کرد: نقش مداحان در ترویج اهداف قیام امام حسین (ع) و جذب جوانان کلیدی است و آن‌ها در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و تهدیدات دشمنان ظرفیت‌های مهمی هستند.

حجت الاسلام صیادی به برگزاری انتخابات کانون مداحان در آذرماه امسال اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این انتخابات شناسایی و ساماندهی مداحان و تشکیل بانک اطلاعاتی و استفاده از توان فرهنگی مداحان است.

وی، افزود: تا کنون تعداد ۲۲۵ مداح در شهرستان پلدختر در سامانه «طوبی» ثبت نام کرده اند و هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل در انتخابات برگزیده می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر، خاطر نشان کرد: داوطلبان عضو کانون مداحان برای ثبت نام و شرکت در این انتخابات مدارک خود را به اداره تبلیغات اسلامی ارائه دهند.

انتهای پیام/د

انتخابات کانون مداحان پلدختر آذر ماه امسال برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.