صبح امروز در معاملات غیررسمی ارز در مشهدفروشندگان دلار خانگی در خیابان امام خمینی مشهد قیمت های مختلفی را برای نرخ ارز عنوان کردند.

نرخ های مختلف در بازارارز و سرگزدانی فروشندگان دلار خانگیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد صبح امروز در خیابان امام خمینی مشهد فروشندگان دلار خانگی  با قیمتهای مختلفی مواجه بودند برخی که برای خرید آمده بودند از دلالان قیمت 10 هزار تومان تا 13 هزار تومان را می شنیدند.

یکی از فروشندگان دلار به خبرنگار ما گفت : دیشب در اینجا همه فروشنده بودند و کمتر کسی برای خرید مراجعه می کرد.

برخی قیمت واقعی ارز را صبح امروز 10 هزار تومان عنوان می کردند.

شگرد تازه دلالان ارز

در این میان برخی دلال ها برای بالا نگه داشتن قیمت ارز و جلوگیری از ورود آن به کانال واقعی دست به معامله سوری در بین خود می‌زنند.

این در حالی‌ست که تعداد زیادی فروشنده ارز هم اکنون در بازار حضور دارد و خریداری برای دلار با قیمت ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان پیدا نمی‌شود.

قیمت دلار صبح امروز از ده هزار تومان آغاز و تا ساعت ده صبح تا حدود 12هزار و پانصد تومان توسط دلالان خریداری می شود؛ این در حالی است که دلاری برای خرید وجود ندارد و تمامی دلالان اقتصادی امروز خریدار بودند.

دلالان بیان می کننددیشب دلار تا هشت هزار تومان در بازار غیر رسمی خریداری و فروش می شده است.

نرخ دلارصبح امروز قبل از بازگشایی صرافی ها تا حدود 11 هزار تومان خریداری می شد، اما بعد از بازگشایی تعداد اندکی صرافی در خیابان امام خمینی که از قیمت دادن خودداری می کردند و اظهار می داشتند که قیمت ندارند، دلالان پیشی گرفتند و قیمت به حدود 12 هزار و پانصد تومان رسید.

ناگفته نماند که عده ای از دلالان حتی توصیه به عدم فروش دلار می کنند، و پیش بینی های بی اساس مبنی بر بالا رفتن بیش از حد آن در آینده ای نه چندان دور می کنند؛ چراکه خواهان افزایش قیمت دلار هستند.


امروز دلالان مقدارهای بالا را بالاتر خریداری می کردند، یعنی اگر بالای ده هزار دلار فروشنده بود، دلالان خریدار آن را با قیمت های حدودا تا 13هزار تومان به سمت خود می کشاندند، ناگفته نماند که برای این افزایش قیمت پورسانت طلب می کردند.

شگردهای اکثر دلالان امروز شبیه هم بود، اکثر آن ها دلار را برای دلایلی از قبیل: مریض بودن عزیزان، سفرهای سیاحتی و زیارتی، دانشجو بودن فرزندان خارج از کشور عمدتا بیان می کردند و میزانی بین پنج تا هفت هزار دلار را خریدار بودند.

انتهای پیام//آ.ف

برچسب ها: نرخ ارز ، دلالان ارزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.