سرمربی تیم مس شهربابک گفت: در بازی مقابل شهرداری فومن چند موقعیت خوب ایجاد کردیم اما شانس با ما یار نبود.

رسول بامروت، سرمربی تیم صنعت مس شهربابک در پایان بازی تیم مس شهربابک و شهرداری فومن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه بازی بسیار خوبی بود، بیان داشت: ما حدود 7-8 موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردیم.

وی با بیان اینکه ما از تیم حریف شناخت خیلی خوبی داشتیم و تیم فومن معمولا با ارسال های بلند به دروازه ما حمله می کرد، افزود: بازیکنان ما خوب بازی کردند و اما امروز شانس با ما یار نبود.

بامروت تصریح کرد: داور در یک صحنه می توانست بهتر قضاوت کند اما در مجموع داوری خوب بود.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما جوان هستند و کم کم به خود باوری می رسند و در آینده حرفی برای گفتن دارند، یادآور شد: امروز بچه ها زحمت کشیدند و تلاش کردند که دست تک تکشان را می بوسم و واقعا به آنها افتخار می کنم.

سرمربی مس شهربابک گفت: در این دیدار به جز یکی دو اشتباه فردی بازیکنان 80 درصد آنچه که از آنان خواسته بودیم اجرا کردند.

وی به تیم حریف اشاره کرد و گفت: شهرداری فومن تیم بسیار خوبی بود اما امروز می توانستیم برنده بازی باشیم.

بامروت تأکید کرد: مردم شهربابک با صبر مطمئن باشند قطعا در آینده بهتر از این بازی می کنیم و از آنجایی که ما با این جوانان احتیاج به زمان داریم ، پس می توانم بگویم تیممان کم کم به خود باوری می رسد.

شافعی، سرمربی تیم شهرداری فومن نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: با توجه به اینکه بازی در سطح ارتفاع بود، مسابقه خوبی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه تیم مس تیمی نوپا، جنگنده و فیزیکی بود و با این شرایط بچه های ما خیلی خوب کار کردند، افزود: شرایط میزبانی هم تا حد زیادی بر بازی احاطه داشت اما در مجموع فکر می کنم بازی بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام شد.

شافعی با اشاره به اینکه تیم مس شهربابک تازه تشکیل شده و زمان می برد تا جا بیفتد، تأکید کرد: تیم شهربابک در آینده گریبانگیر تمام مدعیان می شود و در این زمین نتایج خوبی بدست می آورد.

وی ضمن ابراز خرسندی از مسئولان و میزبانی تیم مس شهربابک تصریح کرد: داور به جز یکی دو صحنه می توانست به نفع ما سوت بزند اما مجموعاً داوری خوب بود.

در هفته چهارم مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم صنعت مس شهربابک در دیداری که در ورزشگاه شهدای مس شهربابک مقابل تیم شهرداری فومن گیلان انجام داد با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

انتهای پیام/ب

جدال مس شهربابک و شهرداری فومن گیلان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار