محمد علی الحوثی رئیس شورای عالی انقلاب یمن با ارسال نامه‌ای برای سازمان ملل متحد، پایان دادن به وخامت اوضاع اقتصادی این کشور را خواستار شد.

پیشنهاد محمدعلی الحوثی به سازمان ملل درباره بحران اقتصادی یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری المسیره، رئیس شورای عالی انقلاب یمن با ارسال نامه‌ای برای سازمان ملل متحد، پایان دادن به وخامت اوضاع اقتصادی این کشور را خواستار شد.

محمد علی الحوثی در این نامه که برای دبیرکل سازمان ملل متحد و معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه و فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به یمن ارسال کرده است، درپیش گرفتن سازوکاری به منظور پرداخت پول به خانواده‌های نیازمند یمنی و از طریق تحویل آن به افراد از طریق گشایش حساب بانکی به جای انتقال کالا‌های مشخص را پیشنهاد کرد.

الحوثی افزود این پیشنهاد، رسیدن کمک‌ها به خانواده‌های نیازمند و پشت سر گذاشتن موانع محاصره و مانع تراشی‌هایی که کشور‌های متجاوز در مسیر آن به وجود می‌آورند را تضمین می‌کند.

گفتنی است نامه رئیس شورای عالی انقلاب یمن به سازمان ملل متحد، راه حلی را برای مقابله با وخامت اوضاع اقتصادی و متوقف کردن اقدامات علیه پول ملی را هم شامل می‌شود.

انتهای پیام/

گشایش حساب بانکی به جای انتقال کالا‌، راه حل بحران اقتصادی یمن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار