در چارچوب هفته نهم لیگ برتر روسیه، تیم‌های روبین کازان و کریلیا سووتوف امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۰ به مصاف هم رفتند.

رستگاری روبین کازن با گل دقیقه آخری سردار آزمونبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب آخرین مسابقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، روبین کازان امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه کازان آرنا به مصاف تیم کریلیا سووتوف رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

ابتدا سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۲۷ پاس گل اول را به ویاچسلاف پودبرکین داد تا این بازیکن با شوت دیدنی دروازه کریلیا سووتوف را باز کند. سپس ماکسیم کانوننیکوف در دقیقه ۴۹ گل تساوی کریلیا را به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود و آزمون در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده موفق شد دومین گل روبین کازان را روی ریباند ضربه آزاد و با ضربه سری که به تیرک عمودی برخورد داشت، بزند تا تیمش در این مسابقه خانگی به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند.

سردار آزمون در این مسابقه مانند ۸ دیدار اخیر که 2 گل زده و سه پاس گل داده بود، در ترکیب اصلی حضور داشت و به طور کامل بازی کرد، اما رضا شکاری نیمکت نشین بود.

روبین کازان با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و به رده ششم جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد.

سردار آزمون با پاس گلی که در مسابقه امشب برابر کریلیا داد، تعداد پاس گل‌های خود را به عدد ۴ رساند و به تنهایی در صدر جدول پاسور‌های لیگ برتر روسیه قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:پیروزی روبین کازان با حضور آزمون و شکاری

نخستین گل روبین کازان در برابر آرسنال تولا با پاس گل سردار آزمون +فیلم

تساوی روبین کازان مقابل آرسنال تولا / پاس گل سردار کازانی‌ها ازشکست فرار داد


انتهای پیام/

پیروزی روبین کازان با گلزنی و پاس گل سردار آزمون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار